close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דוכני אוכל רחוב מותאמים אישית לאירועים

מערכת שורשכא טבת, תשפד02/01/2024

עם דוכני המזון הצבעוניים והטעימים, דוכנים יפיפיים שמוסיפים לכל אירוע טעם, צבע ועניין

תגיות:
צילום: pexels

אתם יכולים לבחור אולם מהודר לאירועים, להשקיע בעיצוב, בתזמורת, בבגדים מהודרים ועוד, אבל מה שאנשים יזכרו מהאירוע שלכם זה האוכל.

כולם כבר מכירים את הקונספט של הגשה אישית לשולחן עם מלצרים שעוברים בין האורחים ומציעים תפריט בן שלוש מנות עם מספר אופציות לכל מנה ויש את האירועים המיוחדים, אלו עם דוכני המזון הצבעוניים והטעימים, דוכנים יפיפיים שמוסיפים לכל אירוע טעם, צבע ועניין.

אם גם אתם מחפשים משהו טרנדי וחדשני לאירוע שלכם, לכו על דוכני אוכל רחוב לאירועים.

ב"נויה פוד" תמיד מחפשים אתגרים ודרכים להתחדשות. השתלבנו בהצלחה

צילום: pexels
בטרנד הלוהט של דוכני אוכל רחוב לאירועים. יש לנו סוגים שונים של דוכני רחוב, אך לכולם יש מכנה משותף: אוכל טעים ומיוחד, איכות, טריות ושירות מכל הלב.

דוכני אוכל רחוב לאירועים –הקולינריה הרחובית שמקפיצה כל אירוע
בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה שמשדרגת כל אירוע, דוכני מזון ססגוניים ומעניינים שמאפשרים לאורחים ליהנות ממגוון של טעמים מיוחדים.

דוכני מזון רחוב מתאימים לכל סוג של אירוע. כבר זמן רב שהם הפכו למרכיב עיקרי של פסטיבלי מוזיקה, ירידי רחוב, מפגשים קהילתיים ושוקי איכרים, אך בשנים האחרונות הם חדרו גם לאירועים המשפחתיים ולאירועים העסקיים.

דוכני האוכל מתאימים כמעט לכל אירוע, הם מתאימים למסיבות יום הולדת, לחגיגת בת מצווה או בר מצווה, לברית מילה ולבריתה, למסיבת רווקים ורווקות, לחינה, ואם אתם נועזים וחדשניים גם לחתונה, לאירועי חברה, לאירועים עסקיים ועוד. בכל אירוע שבו הם יככבו, הם יקפיצו את האירוע בכמה רמות ויהפכו כל אירוע שגרתי ורגיל לאירוע בלתי נשכח ומיוחד.

דוכני אוכל רחוב לאירועים – למה חשוב לבחור קייטרינג כשר
קייטרינג כשר עונה על הדרישות הדתיות החשובות לקהל מגוון של אנשים, כולל דתות שונות שמקפידות על כשרות במזון. הציבור בישראל הוא ציבור מעורב ומגוון ונתוני הסטטיסטיקה מלמדים שחלק גדול מאזרחי המדינה, על אף שאינו מקפיד על שמירת המצוות, מקפיד על אכילה של אוכל כשר. אם אתם רוצים שכל האורחים באירוע שלכם ייהנו מהאוכל באירוע, לכו על קייטרינג כשר.

קייטרינג כשר אינו פחות טעים מקייטרינג שאינו עונה על דרישות הכשרות. כיום, בעידן הטכנולוגי, לכל מרכיב יש תחליף שאינו נופל בטיבו ובטעמו מהמרכיב שאינו כשר. גם אם בחרתם מספר דוכנים בשריים לאירוע, תוכלו לבחור גם דוכן מתוקים, לדוגמא, שעל אף שלא יהיו בו מרכיבים חלביים, הוא לא ייפול בטעמו מקינוח חלבי.

אוכל כשר עובר בדיקות קפדניות של איכות המזון ושל התהליכים של כניסת המוצרים למטבח של הקייטרינג, מה שמבטיח תקן גבוה של היגיינה, בטיחות ואיכות בתזונה. כאשר צוות העובדים יודע ש"האח הגדול", משגיח עליהם כל הזמן, הם מקפידים גם על הכשרות וגם על ההיגיינה של המזון.

קייטרינג כשר בעל תו כשרות מבטיח אחריות גבוהה ואמינות לגבי הבדיקות שנעשו למזון.

דוכני אוכל רחוב לאירועים – טיפים חשובים
לפני שאתם בוחרים דוכנים לאירועים חשוב לבדוק את הדברים הבאים:
את איכות חומרי הגלם ואת הטריות,
את רמת השירות של המלצרים,
את תנאי התברואה וההיגיינה של המטבח,
את ההיצע והמגוון של הדוכנים,
ואת טעם האוכל.

כמו בכל סוגי הקייטרינג האחרים גם בדוכני רחוב לאירועים חברת נויה פוד מקפידה על שירות מקצועי, על חומרי גלם איכותיים, על מגוון גדול ועשיר של סוגי דוכנים שונים ועל עיצוב נעים ואסתטי המושך את העין.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה